leaugeofmsp

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Kaniel/SpÄzz, Tareklol/HDkingen - 15 augusti 2014 18:36

Hej som tareklol/hdkiingen sa så har vi bråkat men det är löst. Och jag kommer att sluta med Dagens moviestar. Och har besämt att sluta med mina serie på msp för ingen ser dom knappt    aa men om ni ser ~pojken som jagar maffian~ så fortsätter den.


MVH Kaniel/späzz

Av Kaniel/SpÄzz, Tareklol/HDkingen - 15 augusti 2014 17:23

Hej   !!!! Tareklol här   !!!! Har inte så mkt
Att skriva om tänkte bara visa dagens look och en tävling

Iallafall här kommer dagens look :D!
   

Nu till tävlingen!!! Detta blir en msp tävling c:!!!

Den som gör snyggast look till mig vinner ett 

hemligt pris! OBS! Ni får inte härma en look!

 

Hejdå // Tareklol

._.

Av Kaniel/SpÄzz, Tareklol/HDkingen - 15 augusti 2014 17:08

Hej! Tareklol här (: ! Bara så ni vet så har jag och kaniel bråkat och om vi bråkar en gång till kommer jag sluta på bloggen. Är fortfarande sur på han men har en till sak och säga! Jag kommer göra några inlägg idag som kommer släppas ut senare typ på lördag söndag måndag m.m För jag pallar nt så mkt med att gå in på bloggen varje dag så jag gör den lättaste lösningen :)! Här är en smylie som påmminer om kaniel :   !!! Det är han xD!! Ni vill nog spela med mig mer än med hnm xD! Men aja ses C: !!! // Tareklol / Hdkiingen

Av Kaniel/SpÄzz, Tareklol/HDkingen - 15 augusti 2014 08:14

Hej jag glömde att berätta lite hur ni ska göra med headern.  


Ni ska skicka den till min mail. daniel.petersson.00@edualvesta.se.


Men annars så godmorgon.    jag sitter just nu och har tråkigt. Ni kan väll kommentera vad ni gör när ni har tråkigt så jag också kan ta del av era idéer när ni har tråkigt   Men annars idag ska jag kära fyhuling och gå till mamma.  Sen imon ska jag LANA!    Aa men nu får vi hoppas att Hdkiignen får råd med Gnar    

Ni kommer väll ihåg hur han va?? men i alla fall här kommer en påminelse   xD skämt och sidor xD lite skämt är kul :) 


Kaniel

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker du om vår blogg?
 Super duper bra
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 okej
 Dålig
 Jätte dålig
 Jätte super dålig
 ni skriver förkorta inlägg
 ni skriver förlånga inlägg
 vi skriver otydligt
 vi skriver oförståligt
 Ni vet inte hur ni ska beskriva bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Info!

Vi både spelar Msp och Leauge of legends :D! På msp heter jag Tareklol och på LoL Hdkiingen. Den andra heter Kaniel på msp och SpÄzz på msp (:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards