leaugeofmsp

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Kaniel här igen

Av Kaniel/SpÄzz, Tareklol/HDkingen - 14 augusti 2014 10:48

Hej alla läsare hoppas ni gillar bloggen. PÅ msp så har jag en ny serie   #Yolo. Jaja i alla fall jag. Men vi kommer att börja med dagens moviestar. Så aa hoppas ni kommer vara med här. + glöm inte att se min nya serie    Mamma är efterlyst


Kolla in den. Heter Kaniel som sagt var. Kommer att komma ut ett video klipp lite senare idag när jag och Tareklol spelar    Hoppas ni ser det. Vår yt kanal heter. 2000spazz men kommer byta sen till kiingen2000spazz    Gnar har kommit på LOL med    Kiingen ska köpa honom    <-- påminner om honom föresten    säg inget till honom   


Vi hörs. Justee adda mig på Moviestarplanet. Kaniel


//// Kaniel väldigt bra låt    Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hej alla bästa ??!! Tareklol/Hdkiingen här ?! Imorgon börjar skolan för mig och jag får super mkt press kmr nog blogga 2 dagar till sen så blir det nt så ofta.. Kanske kan hela veckan ut t.o.m ??! Hejdå ????! Stay awesome! Brofist! ?! Här kommer min ...

:)


Här är en bild på msp :D   

:'(

Såhär skrev han till mig nyss    Asså blir asledsen.. Han börjar hota mig nu..   Bli inte vän med hnm :C!!!!!   ...

;(

Hej ! Tareklol här :)! Är väldigt ledsen nu.. För att SpÄzz/kaniel har nedtryckt mig och kallat mig skitunge manshora m.m.... Blev skit ledsen här är ett av sakerna han skrev :    Blev jätteledsen och hata mig själv för jag kände mig värdelös :(... S...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker du om vår blogg?
 Super duper bra
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 okej
 Dålig
 Jätte dålig
 Jätte super dålig
 ni skriver förkorta inlägg
 ni skriver förlånga inlägg
 vi skriver otydligt
 vi skriver oförståligt
 Ni vet inte hur ni ska beskriva bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Info!

Vi både spelar Msp och Leauge of legends :D! På msp heter jag Tareklol och på LoL Hdkiingen. Den andra heter Kaniel på msp och SpÄzz på msp (:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards